2012. március 10., szombat

MIUIDrag-TSM 9o /Nexus S/





 Changelog:
MIUI 2.3.9
Kernel: T11-NS-ICS_CM9_22022012
(1100MHz CPU And 220MHz GPU/BUS clock with BLN, BLD, Voodoo Sound, includes KSM (This kernel is recommended for CM9).
Minden system app odex-elve (mint régebben a PureMIUI)
Market cserélve Google Play-re
magyar gps file
efs backup indulásnál (imei szám)
busybox frissítve
+ MIUI 2.3.9 changelog


Telepítés: 

Új rendszer esetén full wipe (BackUp-ból minden visszaállítható)

Frissítéskor nincs teendő, csak install
Reboot 2x


md5: 62de694d0ba326a41750713617d76687

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Az o betű az odex-elésre utal. Megkülönböztetés mert van sima 9-es is :)

      Törlés
  2. Értem.Köszönöm a hasznos infót.

    VálaszTörlés
  3. Fent van, eddig nagyon jól muzsikál.

    VálaszTörlés
  4. Feltettem, eddig OK. Egy kérdésem lenne: hogyan lehet a launcher képernyőinek sorrendjét megkeverni? Próbálkoztam mindenféle kavarással, de eddig max. új képernyő hozzáadásáig jutottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Menü/Előnézet
      Megfogod és oda viszed ahová szeretnéd.

      Törlés
  5. Na megvan: Launcher -> menü -> Előnézet

    VálaszTörlés